Сила нації – в силі її культури
Іван Огієнко
Інформація про кандидата
Народився 25 травня 1966 року, в смт.Ружин, Житомирської області.
Українець.
Освіта: Житомирський державний педагогічний університет ім. Івана Франка, спеціальність «Українська мова і література» (2003р.)
Державні нагороди: Заслужений працівник культури України (2010), лауреат Всеукраїнської премії імені Івана Огієнка (2012). Нагороджений відзнакою Житомирської обласної ради «Честь і слава Житомирщини» (2013). За заслуги у відродженні духовності в Україні та утвердження Помісної Української православної церкви нагороджений Орденом Святого Архистратига Михаїла (2006). За вагомий особистий внесок у справу українського національного відродження, розбудову та зміцнення української держави нагороджений медаллю «Будівничий України» (2018).
Досвід роботи у галузі культури та освіти: артист оркестру Житомирської обласної філармонії (1986), керівник духового оркестру Житомирського заводу «Хімволокно» (1988), викладач Житомирської ДМШ №4 (1988), артист оркестру фольклорного ансамблю «Родослав» (1991), заступник директора фольклорного ансамблю «Родослав» (1991), директор-розпорядник фольклорного ансамблю «Родослав» (1996), директор обласного центру народної творчості (2000).
З 2004 року – директор Житомирського коледжу культури і мистецтв ім. Івана Огієнка.
Зініціював та імплементував наступні інноваційні проекти на базі коледжу:
- Міжнародний фестиваль інструментальної музики «Сонячні кларнети»;
- Обласний дитячий конкурс виконавців на духових та ударних інструментах «Сонячна галактика» у рамках Міжнародного фестивалю інструментальної музики «Сонячні кларнети»;
- Книжкова гостина «Сонячне слово»;
- Вокально – хоровий фестиваль «Сонячний струм»;
- Обласний фестиваль «Великодні дзвони»;
- Фестиваль Екранних Мистецтв «Пілігрим».
Передвиборча програма
кандидата на посаду директора
Житомирського коледжу
культури і мистецтв ім. Івана Огієнка
Житомирської обласної ради
Покропивного Миколи Петровича
У своїй діяльності директор керується Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Уряду України, органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання; органів управління культури та туризму, правилами і вимогами нормативних документів з охорони праці, протипожежної безпеки, а також Статутом і нормативними актами коледжу, в тому числі посадовою інструкцією, трудовим договором (контрактом), дотримується Конвенції про права дитини.
Шановні колеги і співпрацівники!
Дорогі студенти!
Зміни потрібно починати з себе,
ініціювати й упроваджувати реформи
у своєму колективі.
Головними шляхами розвитку коледжу у сучасному глобалізованому суспільстві є пошук і творчість, освіта й інновація, інтеграція яких має бути спрямована на посилення позиції коледжу як провідного навчального закладу культури і мистецтв Житомирщини, центру культурно-мистецького життя нашого краю.
Унаслідок цього ми ставимо наступні пріоритети
Житомирський коледж культури і мистецтв імені Івана Огієнка – це сучасний заклад вищої освіти І рівня акредитації, центр культури, осередок мистецтва, освіти, науки, духовності, який об’єднує національно свідому амбітну у досягненні успіху молодь України, гарантує рівні можливості і ставлення, де потужний викладацький склад відчуває свободу творчості, прийняття рішення, несе відповідальність за репутацію закладу і пишається своїми випускниками. Якість, конкурентоспроможність, працевлаштування майбутніх фахівців культури і мистецтва є визначальними критеріями освітньо-виховної діяльності.
Система управління коледжем
У період законодавчих змін і галузевих реформ на загальнодержавному рівні головним пріоритетом є збереження статусу коледжу як навчального закладу, що забезпечує високий рівень майбутніх фахівців культури і мистецтв. Із цією метою необхідно проводити роботу щодо підвищення рівня освітньо-інноваційного менеджменту, якісного рівня викладацького складу, шляхом заохочення молодих педагогів до наукової роботи та залучення до викладацької діяльності видатних науковців й освітян, провідних діячів культури та мистецтв, забезпечення можливостей перепідготовки працівників викладачів за сучасними програмами у контексті безперервної освіти, сприяти їх систематичному стажуванню у провідних вищих навчальних закладах.
На перспективу коледж матиме можливість надавати базову вищу освіту і випускники отримуватимуть освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший бакалавр та бакалавр (відповідно до законодавчого забезпечення цього процесу).
Формування системи мотивації та матеріальних стимулів за творчі досягнення і особистий внесок співробітників у вирішенні завдань коледжу є гарантованою умовою злагодженої роботи колективу. Демократичність, публічність, відкритість та колегіальність у прийнятті рішень; право на конструктивну критику та увага до критики, стабільність, системність, результативність, позитивне світосприйняття, мотивація на успішність є принципами менеджменту і взаємодії з персоналом, педагогічним колективом і здобувачами освіти.
Освітня діяльність
Чітка організація навчального процесу є запорукою якості освітніх послуг. Успішна діяльність навчального закладу може бути тільки за умови гармонійного поєднання якісної організації навчально-виховного процесу та забезпечення інтересів усіх його учасників. Студент – головна постать у коледжі, навколо якої і заради якої відбувається вся навчально-виховна та організаційно-творча діяльність. «Людина кожна – то перлина», – писав Іван Огієнко, і саме цей вислів має служити фундаментальним постулатом стосунків «надавачі освітніх послуг – здобувачі освіти».
Забезпечення активного, відвертого партнерського діалогу зі студентами, залучення їх до вирішення важливих питань життя навчального закладу, створення дієвого алгоритму взаємодії зі студентами, викладачами й адміністрацією коледжу – єдиний шлях до поставленої мети.
Метою освітньої діяльності коледжу є створення комплексної збалансованої навчальної моделі з висхідним випереджальним розвитком, у результаті якого відбувається формування конкурентоздатного фахівця, підготовленого за компетентнісним підходом і орієнтованого на успішну реалізацію за професією у сфері культури і мистецтва.
Зважаючи на це, основними завданнями, реалізація яких сприятиме формуванню базових професійних знань і компетентностей студентів, на даний період є:
- гармонізація навчальних планів, робочих навчальних програм з урахуванням досвіду провідних європейських навчальних закладів відповідного рівня галузі культури і мистецтва;
- орієнтація на формування компетентностей майбутніх фахівців культури і мистецтва;
- розвиток інтелектуальних ресурсів;
- формування інноваційних освітніх підходів, які спираються на попередній досвід і готують компетентного фахівця до творчої роботи;
- запровадження інноваційних освітніх технологіїй, зокрема інтерактивних і SMART– технологій навчання, відповідно здійснюючи модернізацію матеріально-технічних баз;
- підвищення соціальної відповідальності коледжу за формування ціннісних орієнтирів майбутніх фахівців ;
- постійне і систематичне проведення роботи з духовного і патріотичного виховання молоді;
- створення дискусійних платформ взаємодії для вирішення нагальних проблем коледжу;
- формування світоглядних позицій майбутніх працівників галузі культури і мистецтва на основі знань історико-культурної спадщини України та світу, турбота про збереження і примноження національної духовної скарбниці та світової культурної спадщини.
Профорієнтаційна діяльність
Профорієнтаційна діяльність – це передумова існування завтрашнього дня коледжу і ресурс можливостей у майбутньому.
Наша мета – збільшення кількості професійно орієнтованих, добре підготовлених абітурієнтів, шляхом оптимізації й інтенсифікації роботи із вивчення потреб регіону й України в кадрових ресурсах фахівців культури і мистецтва.
Першочерговими завданнями на шляху до даної мети мають бути:
- функціонування приймальної комісії та діяльність усіх відділів, спрямована на рекламу освітніх послуг коледжу та утвердження авторитету коледжу на ринку освітніх послуг;
- здійснення моніторинг у ефективності працевлаштування та закріплення випускників у закладах культури і мистецтва ;
- забезпечення умов для особистісного і професійного розвитку студентів з метою усвідомлення студентом того, що унікальний набір його індивідуальних властивостей, здібностей, потреб, бажань корелює з обраним фахом, тим самим сформувати і гарантувати задоволеність студента вибором професії;